kızlar 39+4 deyim dün akşam 10 dan beri sancim var aksam 10-20 dk arasında sanci vardi. gece ağrıdan uyuyamadım sabahtan beri de 5-10 dk arası sanci. Tam düzene girmedi gibi oturursam ya da yatarsam sanci çok şiddetli oluyor yürürsem biraz daha hafif geçiyor ama ben daha hastaneye gitmeden uykusuzluktan çok yoruldum. 1 saat kadar banyoda ılık suya oturdum iyi geldi… 2. gebeligim hemen hastaneye gidipte sancıyı orda çekmek istemiyorum. dayanamadigim noktada gitmeyi düşünüyorum. bu asama da ben bunu yaptim iyi geldi diyebileceğiniz tavsiyeleriniz var mi