Betul3737 Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim ama son 1 haftadır aşırı iştahım açıldı,benzer durum yaşayanınız var mı acaba bu haftalarda
Eda06 Betul3737 valla ne güzel yat kalk dua et. Ben bugün 10. Haftaya girdim hala iştahım yok midem bulanıyor başım ağrıyor 😭
Meryem_K Betul3737 iştahın açılmışken ye cnm 🤣 çünkü zaten 2 haftaya kalmaz herşeyden tiksineceksin miden bulanacak istifa edeceksin ben 3 kilo vermiştim o derece kocam bile burnuma kokuyordu herşeyden tiksinmiştim maske ile geziyordum şuan çok şükür iyiyim 😅🙏 ilk gebeliğim seninde galiba öyle
Emisse 0Aytac bende 7+1 llk başlarda çok iştahım açıldı şimdi yemesemde olur moduan girdim bazen çok istediğim bişey çekerse canım kalkıp yiyorum🥹 bulantın farklı belirtilerin var mı kuzu bazen orda mı diye endişe ediyorım hamileliği daha ağır tahmin etmişim galiba
Bade0022 Eda06 benimde öyle 8 haftalık oldum her buzdolabını açtığımda tiksiniyorum herşeyden hiç birşey canım istemiyor yiyemiyorum bu tiksinmede yordu artık
esra6338 Emisse ben de ilk gebeliğim bu. İştahım hep açıktı bulantı yoktu sadece baş dönmesi çarpıntı kemik ağrısı oldu hep bebek fln değil bu hastayım heralde diyodum. Şimdi 15 hafta oldum göbek çıkmaya bebek içimde gezmeye başladı iyce hamile hamile oldum 💕
0Aytac Emisse hamileliğimi öğrendiğimde 5haftalıkdı. O zamandan bu yana herşey çok normaldı. Hamile olduğumu bile hiss etmiyordum. Ama son iki üç gündür sabahlar və akşamlar mide bulantım oluyor. Bende ara ara çok tedirgin oluyorum acaba herşey yolundamı diye. Dün ilk defa kalp atışını duydum. Rahatladım🥰
esra6338 Betul3737 10. Haftaya kadar bende öyleydim sürekli yemek istiyordum yediğim sofrayı kaldırmadan bi daha yiyodum. Şimdi 15. Haftam normale döndüm acıkınca yiyorum yiyince doyabilir oldum şükür 😀
Pentagramm Betul3737 ne güzel şanslısın. Ben 9+2 yim aksine hiç iştahım yok aksine yemek görmek bile istemiyorum midemi bulandırıyor
Kucukpanda90 Betul3737 ikinci gebeligim benim 10+4 teyim yerken bile acikiyorum sonumu hic iyi gormuyorum. Ilk gebeligimde bukadar istahım yoktu 17 kilo aldım ama bebek 2.600 dogdu. Derdim hep ikincide dikkat edicem bukadar gereksiz kilo almıcam. Ama nerdee durduramıyorum kendimi yiyiyorum snrada pisman oluyorum. Simdiden göbegim cikti. Ilk gebeligimde 5 aylik ken olan göbegim simdi 10. Haftada var 🤦♀️