Ecem95 cnm bende bu gün 8+3 oldum 🥰 benim bulantım da akşam başlıyor 😓ikinci hamileliğim ilkinde de hep bulantı oldu hiç kusmadım yine şiddetli bulantım var ama kusmuyorum. Ağzımın içi hep çamur gibi, seni çok iyi anlıyorum. Tansiyonunu ölçsene benim 8/5 sürekli düşük. 7/4 oldu bir kaç defa bayılıyordum. Yatarken yanına tuzlu kraker fln al, kalkmadan sabah ye yarakta. Aniden kalkma önce otur iki dakika bekle sonra kalk yavaşça. Çok kusarsan doktor ilaç veriyor. Şurda 4 haftamız kaldı inşallah 12. haftadan sonra bitecek bu bulantılar 🙏onlar sağlıklı olsunda azcık çekicez işte 🥰