38+3 olduk yarin sezeryan tarihim 3. Olucak
Diğer ikisi berbatti dua edin bu iyi geçsin çok korkuyorum aradan 7 yıl geçti iki sezeryan spinal oldu bunu epidural yapalım dedi doktorum
Bana tavsiyeleriniz neler bugün itibari ile neyi yapayım neyi yapmayayım fikirlerinizi ve dualarınızı bekliyorum