Kızlar 3. Trimester canıma okudu resmen kaç haftadır en fazla 3 saat uyuyabiliyorum. Böbrek ağrısından soluma yatamıyorum kaburga ağrısından sağıma yatamıyorum azıcık uyuklasam bu kez tuvalet çilesi başlıyor günde kaç defa gidiyorum belli değil. O kadar zorlanıyorum ki artık gece saatlerce ağladım sonra bebek etkilenir diye bide ona üzüldüm. Şimdi biliyorum bide doğunca uykusuzluğu gör diyecekler olacak ama en azından ağrılarım olmayacak diye kendimi teselli ediyorum. Sizlerde durumlar nasıl ?