36+1 hamileyim bebeğin suyu azaldığı için tedavi alıyorum uzun süredir yani erken doğum tehlikesi vardı. Son zamanlarda gece dönerken karnıma ağrı saplanıyo ama sancı gibi değil. Bazen göbeğimde de o ağrı oluyor. Kontrolume daha var bebeğim kuruda kalır diye korkuyorum harakrtler de yavaş zaten. Böyle karnında ağrı hisseden varmı??