Ben troid hastasıyım hamile kalmadan öncede vardı takı hamile kaldım ilacı kullanmayı bıraktım çünkü çok yüksek dozda 150mg kullanıyordum sonra bıraktığım için daha çok yukseldi şimdi ise bir ara düştü ama baya dustu düşünce bende kalp çarpıntısı yaptı sonra dengelediler ama hala tam dengede değil suan 4 gün 100mg 3 gün 150mg kullanıyorum 20+1 gebeyim her ay kan tahlili yaptiriyorum o yüzden endiselenicek bir durum yok şükür bebeğe zarar veren ilaç değilmiş yani doktorun demesiyle bir sıkıntı yok inşallah yoktur olmaz da o yüzden dert etme tasalanma dua et Rabbim en iyisini bilir.