eylul1809 4+5 im ve inanılmazmbir bel ve sıet ağrısıyla uyanıyorum normal mi? Yaşayan varmı bu durumu?
Karadasesra eylul1809 bende öyleydim doktprum sırt üstü yatma sağ tarafına yat dedi öyle geçti benim sende bi dene istersen