mommmmyy Arkadaşlar, kese ve bebek 4,5 haftada gözüküyormuş alttan. Doğru mu? 6 hafta da da kalp atışı denildi. Ama 4,5 haftada randevu alıp gitsem gözükür mü yaşayan var mı?
emirtosveannesi mommmmyy alttan muayene olmadim hiç ama ultrasonda 4 haftadan sonra gözüküyor kalp atışı da 7. Haftada duyulmuştu bizde
Vera09 mommmmyy 5te keseyi gördük 7de kalp atışı uyduk. Siz yine beşi bekleyin bence 4te göremeyebilirsniz
Mrvbnbg2208 mommmmyy bende 5te çok ufakktı kesem doktor zor gordu 6da gittim kese görüldü 7de alttan muayene ile bebek görüldü çok heyecanlı olup sürekli gidiyo4uz bu yüzden bir sonuç elde edemiyoruz bende eger kanaman sancin yoksa 6 hafta gitmeni öneririm
yasminnnnnnn mommmmyy benim 4 haftalıkken alltan kese göründü canm beta değerine bağlı biraz adet günümde beta 2000di göründü
Mrvbnbg2208 mommmmyy ben 8 haftaligim oluyor hala bende ilk çok tedirgin oldum da artık çok takılmıyorum çok yorma kendini o zaman daha az oluyor