Bebekler biberonun akış hızından sonra meme emmeyi sevmiyorlar ondan sonra da meme istemeyip biberonla devam etmek isteyebiliyorlar, bu konuyu bence en iyi emzirme destek sistemi ile cozeceginize inanıyorum keşke demelik bir durum yok bebeğiniz henüz çok küçük emmeyi bilmiyor zaten çabuk yonlendirirsiniz meme reddi için eds iyi bir çözüm mamaya alisiksa çabuk kavrasin diye mamayla başlatın ya da sutunuzle ben doğum yapmadım ama bu durumla karsilasirsam diye aklımdaki ilk yöntem bu