Son 1-1,5 aydır inanılmaz ayak ağrısı yaşıyorum. Baştan uzun süre ayakta kaldığım günlerde oluyor diye düşündüm ama fark ettim ki onunla alakası yok. Ayak tabanımın tam ortası yere ilk bastığımda nasıl ağrıyor sonradan yürüyünce alışıyor. Neden olur bilen ya da yaşayan var mıı? 😔 doktora soracaktım unuttum🤷🏼♀️