teachering06 Haftadayım, doktor aç karnına günde 2 tane al dedi, 2 gün oldu başlayalı, bu sabaha karşı çok fena mide ağrısıyla uyandım, akabinde ishal var, ve dışkı rengi siyaha yakın bir koyulukta, ayakta duracak halim kalmadı mide ağrısından, benzer şeyleri yaşayan var mı bu ilaçtan sonra? Yoksa yediğim birşey mi dokundu
Annecikler teachering06 tuvaletinin rengi ilaçtan onu biliyorum ama ben bir tane içiyorum sizde on dakka ara ile için
Derya teachering06 ilaçtan sonra siyah tuvalet hatta kabızlık normaldir bu süreçte bol su ve lifli besinler, meyveleri de kabuklarıyla yemeğe özen gösterin🌸
Mamimami teachering06 üst üste iki tane icilecegine sabah akşam birer tane alınsa daha iyi olmaz mıydı
teachering06 [silindi] öyle yapıyorum zaten gece yatmadan içtim 4 buçuk gibi mide ağrısıyla ishalle uyandım bi lokma koyamıyorum ağzıma halsiz düştüm bir günde resmen
Rapunzelinanasi teachering06 günde 2 tane için demek istemiş olabilir mi çünkü bana bir tane bile fazla geliyor. Birini akşam yatmadan önce için birini de sabah kahvaltıdan 1-2 saat önce için bence. Hafif bir ilaç değil çünkü o mide problemi yaşamanız çok normal.