Bussuusu
Canım merhaba , bende geçen sene 2 kimyasal gebelik geçirdim, ikiside kanama ile düştü.
Ben aslında İlk seferinde araştırmak istedim ama, ilk kez düşük olması normal dedi doktorlar araştırmadılar. 2.düşüğümde devlette tıbbı genetik bölümünde kan verdim, Heterozigot çıktı bende. Sonrasında şehir hastanesinde de detaylı kan tahlili verdim ve eşiminde kan tahlillerine - sperm tahlillerine bakıldı.
Biraz takviye ilaçlar kullandık eşimle, hemen tekrar denemek istemedik.
Şuan 34 haftalık hamileyim 🥰
Hamileliğimde baya zor geçti, ilk 4 ay düşük riski nedeniyle lekelenmelerim olduğundan hep yattım. 27.haftamda da gebelik zehirlenmesi çıktı. O daha kötüymüş baya zorladı beni.
Haftaya doğumum olacak, erken olacak ama buna şükür 🤲🏼