Zeli_19 Genellikle perinatoloji yapıyor. Bazıları radyolojiye yaptırıyor. Ama doktorum perinatoloji olsun, radyologun baktığına burda bende bakıyorum dedi. 20-24. Hafta arası yapılıyor. Tok ve şekerli şeyler yemeden girmiştim ben doktor öyle istedi bebeğin kendi hareketlerini görmek için. Tüm organlar, suyunuz, rahim ağzı, bebeğe giden damarlar, kordon bağı vs inceleniyor. Bir sorun varsa müdahale edilebiliyor anne karnında veya doğduğu gibi.