Deryaskn biraz hızlı alınmış yani
Diyetisyen kontrolünde devam et istersen daha fazla alman seni de zorlar bebişide canım
Ben 30. Haftadan sonra hızlı aldım kiloyu suan 36+6 toplam 12 kilo almışım
Doktorum diyetisyen önerdi bana da gitmedim
Doğuracağım zaten diye 😂😂