mre1630 ben cok yaşıyordum sürekli ilaç almadan geçmezdi o derece. Gebelikte hiç yaşamadım cunku dikkat ettim bayağı. Öncelikle sıkmayan çamasır kıyafet tercih edin pamuklu ve rahat olsun gerekirse ütüleyin iç çamasırlarını ekstra sıcakta yıkayın. Kimyasal bisey sürmeyin (doktor verdiği ilaç hariç) kaşınsa bile cok rahatsız edip tahriş etmemeye çalışın. Tuvaletinizi her gün sabah iyice yıkayın mikroplar ölsün temizliğinizi önden arkaya doğru yapın. Ortak kullanım alanlarında wc ye girmeyin. Sık sık iç çamaşırınızı değiştirin. Gebelikte olur diye korktuğum için günde 2-3 kez degıstırıyorum. Bol bol da su. Su her şeyin kurtarıcısı cidden. Cok gecmıs olsunn umarım en kısa sürede atlatırsınız