Fatma0005 yaşamaz olurmuyum yasiyorum gun icinde mesela bugün akşam yaşadım tam kaburgamın orada ayakları gogusumun hemen altimda nefesimi daraltıyor hatta 35+2 haftalığız bizde şimdi geçti çok şükür bebeğimin doğum pozisyonunu aldığı için kafa aşağıda ayaklar eller yukarda biraz daha sabredcez Rabbim hepimize hayirli dogumlar nasip etsin