Nananusha 5 yildir tip 1 diyabet ve yuksek sekere bagli rezidentligim vardi. 34 haftaya girdik 32 haftaya kadar hersey rahatti sonra nst sancilarim 2 gunluk yatisim ve hersey normale dondu derken. ozel hastaneye gidiyodum bugu nstye gitmekcin gittigimde doktor anestezi uzmaniyla gorusturdu .onceki koma gecmisime bagli olarak anestezi yeniden komaya getiriceg8ni bildirdi bana. ve hastanenin bas hekimi geldi. burda dogum yapamazssiniz cok fazla riskiniz var biz goze alamayiz dedi. 34 haftada doktorsuz kaldim resmen. geldugimden beri agliyorum hem daha fazla korkum endisem hemde caresiz hiss etmem... bebegimi gorememe korkusu daha derin bisey. yarin bi kac hastaneler arastirdim istanbula kadar ..olmadi esim Samsun 19 mayis hastanesine gotururum dedi. orasida bizden cok cok uzak. cok caresizim.😥napicagmi bilemez haldeyim.
denizefe Nananusha buyuk bır arastrma hastanesı unıverste hastanesıne gtmenız gerekır smdıden gıdıp grusun ısınızı garantıye alın dgm sancısı brdem geldıgınde dıer hastaneler almazsa skntı yasarsınız