Tek yumurta ikizi bekliyoruz 10 haftalığız normal kadın doğum doktoru Perinatolojiye yönlendirdi ve Bi araştırma hastanesine fakat orda sürekli kötü bişi arıyorlar kötü ihtimallerden bahsediyorlar Monokoryonik-monoamniyotik ikiz gebelik yaşıyorum riskli olduğunu bende biliyorum ama olumsuz şeyler direk beni düşürüyor Perinatolojiye gitmeyen varmı sizce normal kadın doğumamı gitmeliyim