Herkese merhaba 29+2 olduk gecenlerdede yine sanci girmisti karima ama cok kisa sürmüstu. Bu aksam yine sanci girdi adet sancisi gibi 10 -15 dakkika kadar düzenli devam etti. Şu an cok sükür kasılmalar ve sanci geçti ama belim cok ağrımaya başladı. Benzer bir durumla karsi karsiya kalan oldumu ? Erken dogumun belirtisi olabilirmi ? Gecen gün ilk sancim oldugunda doktora sormustum. Ara ara ve kısa sürdüğü icin yalancı sancidir bu haftalarda olabilir dedi. Ama bu durum korkutmaya başladı beni. Bir sonraki randavum 32. Haftada doktora gitmek icin 32. Haftayı beklesemmi ?erken dogum belirtisi değildir dimi ? ilk gebeligim çokta birsey bilmiyorum.