Bende 38+6 dan selamlar aynı şekilde hiçbir belirti yok birşey yok ama şimdi sanki belimde ağrı hafifte böyle ağrı sızı gibi birşey hissediyorum ilk gebelik olduğundan sancı nasıl birşey oluyor bilmediğimden de korkuyorum bilmemekte insanı baya tedirgin ediyormuş ya anlayamazsam korkusu 🙈