Zumraninannesi06 Kızlar 1 haftaya yakındır vajinamın kenarlarında ağrı hissediyorum, birşey giyip çıkarırken de ağrı oluyor. Sizde de oluyor mu? 28+1’deyim ?
NurrrH Zumraninannesi06 27+6yım bende de var aynı problem. Batma hissi veriyor hep. Doktorum normal demişti bana
3babymom Zumraninannesi06 bende de var 6 aydan beri yaşıyorum giyerken yürürken uzanırken kalkarken iç kemiklerim agriyo hatta şu eon bir haftadır daha da yoğunlaştı dayanamıyorm Dr sordim bebek baskı yapiyo diye normaldir dedi şuan 38+3 oldk
afroditt Zumraninannesi06 aynı durum bende de var maalesef hatta çoğu zaman giyeceğim şeyleri eşimden yardım alarak giyiyorum
Zumraninannesi06 afroditt 1 haftadır yaşıyorum buny ve daha önce gebelik deneyimim yok korktum sizlere sormak istedim, normalse eğer normal deniliyorsa içim rahatladı 🫠