Niss1 Kızlar çok pahalı olmayan hem kullanışlı hem güzel travel sistem bebek arabası önerisinde bulunur musunuz önerilerinizi bekliyorum
ilknuribrahimbelis Niss1 aradığın fiyat aralığı nedir bilmiyorum ama biz bunu aldık daha kullanmadım ama kaç aydır araştırıyorduk çevremde kullananda çok onlardan görüp karar verdik https://www.hepsiburada.com/yoyko-ultimate-travel-sistem-bebek-arabasi-3-in-1-gri-silver-p-HBV00000TKF01?url_src=ios-product-detail
nilsmomy Niss1 baby2go 2040 prestige aldık hem çok hafif diğer traveller gibi ağır değil daha kibar hemde fiyatı makul bir araba. Kesinlikle tavsiye ediyorum
Ysmndnz Niss1 Ben diğer bebeklerim de yine bu modeli tercih etmiştim tabi o zaman yurt dışında yaşıyordum sıfırını bayağı uyguna almıştım . Şimdi yine hamileyim bu bebeğim içinde senelerce kullanıp çok memnun kaldığım arabayı almak istedim ama Türkiye de bu arabanın sıfırı 18 bin TL maalesef . Uzun araştırmalar sonucunda dolap uygulamasinda temiz ikinci el buldum ve hala bir sürü satışta var gerçekten kullanıp memnun kalmayan yoktur . Bu arada arabayı pazarlıkla 2.500 e aldım. Fotoda görmüş oldugun yatan kırmızı puset ve biraz büyüdüğü zaman oturacağı yazlık aparatı da var onu kaldirdigim için fotosu yok. Maxi cosi oto koltuğunu da dolap uygulamasindan aldim ona da pazarlık yaptım onuda bugaboo adaptör ile beraber 800 TL ye aldım yani arabayi topladım diyebilirim ama çok güzel ve keyifli bir araba bugaboo Camelon 3
AslanBebeginAnnesi Niss1 Baby plus canyon alacaktım canım Almadan evvel burda post açtım annelere danıştım iyi ki danışmışım. Genel çoğunluk önermedi. Baby plus Galaxy önerdi herkes. E bebeğe gidip gözümüzle görüp galaxy’i aldık çok beğendik iyi ki almışız😍 Resmini paylaşıyorum hemen bak🥰😘
Prensesaysima Niss1 https://www.yoykoshop.com/jo-moyner-delux-gt-line-seyahat-sistem-bebek-arabasi-3-in-1-shiny-grey-deri Canım ben bunu aldim jo moyner markasi okadar güzel okadar farklı ki klasik bebek arabasi tarzında değil çok modern duruyor gri rengi hafiften parlak on numara duruyor. Ama ben hepsi buradadan aldım 2 buçuğa almıştım 3 Ay önce simdi baktım orda kalmamis yoykonun sitesindekinin fiyatına çok yüksek. Genede atmak istediğim belki degerlendirirsin