Homozigotmutant Kızlar 15 haftalık oldum karnım çıkmadı kilolu da değilim önceden 2 kaybım var o yüzden aklıma kötü kötü şeyler geliyor Allah'a emanet hepimizin evladı 8 Ocak'ta randevu var o zamana kadar rahat yok bana ya Sabır Ya Latif 🙏🙏🙏🙏
Elfibrhm2609 Homozigotmutant benim 6 aya yaklaşırken cıktı erken belki de daha kötü şeyler düşünmeyin birşey olmaz inşallah 🌸
Esa Canım korkma daha 15 haftalık benim 6. Ayda çıktı karnım şu an 7. Aydayım dışardan bakan bi 20 gündür falan anlıyo hamile olduğumu belki iç karnin geniştir
Tugba Canım benim o aylarda hiç yoktu 53 kiloya düşmüştüm hemde. 18 de çıkmaya başladı şimdi 6 aylığız hızlı büyüyor artık. Endişelenme 5. Ayda çıkmaya başlar zaten
deletedmom01 Homozigotmutant bende 17haftaligim ☺ benimde hic cikmadi millet şasiriyor nasıl hamilesin diye korkma hic zamanla cikar onemli olan karnimizin cikmasi degil bebegin saglikli olmasi ☺☺
scl Homozigotmutant bizde bugün 15+2 olduk canım öyle aman aman çıkmadı karnım ama hafif bi şişlik sertlik var uzanınca. Ayağa kalkıncada hafif belli oluyo. Ama bu iç karının genişliğine darlığına göre değişiyomuş canım. Arkadaşım var oda 16 haftalık hiç çıkmamış karnı. Sanırım benim iç karnım dar 🙈
shdemir Homozigotmutant Canım ben 20.haftamdayım benimde karnım cıkmadı hamile oldugum hic anlasılmıyo yani atletle falan bakınca aynada dar seylerle belli oluyo oda cok az. Zaten arkadaslarda yazmıs genelde 7.aydan sonra belli oluyomus cok nadir 3 4 aylikken belli olan herkesin bünyesi farklı endişelenme 2 aya ben burdayım der😊
Lamelif Homozigotmutant canımm ben 18 haftalık oldum hala hiç çıkmadı 😃 Bakalım herkes 20. Haftadan sonra diyor ama bakalım.
EsraAykzdemir Homozigotmutant ben 26 haftalik gebeyim hala disari ciktigimda kimse anlamiyor. Yapiyla alakali bebek saglikliysa sikinti yok yani canim