zeynepkk Kızlar selam araştırıyorum fakat bir şey bulamıyorum nst sonucumda doktor “ağırlığın var ama rahim ağzın kapalı her hafta kontrole gel” dedi. Kötü bir şey mi? Ne demek anlamadım
zeynepkk PapatiA özellikle ağırlığım mı diye sordum asistana evet ağırlığın dedi. Acaba yanlış mı anladım diye düşündüm ama eşimde yanımdaydı o da duydu
PapatiA zeynepkk doğru duyduysan benım bakkal hesabı çocuk rahme bastırıyo artık doğuma hazırlanıyor ağırlık yapıyo aşağıya 😀ama açılman yok yanı öyle bişey çıkıyo ama suan tamamen uydurdum boşver takılma
zeynepkk yamacalimoms 37. Haftalarda rahim ağzı açılıyomuş bebek baskı yapmaya devam ederse doğuma mı alıyorlar ki
zeynepkk PapatiA peki 37. Haftalarda rahim ağzı açılıyomuş bebek baskı yapmaya devam ederse doğuma mı alıyorlar ki