Yagmurogul 3 dk -5dk aralıklarlar karnıma belime sancılar girip 10-15 saniye kadar sürüyor. Doğum sancısı böyle Bi şey mi ? Suyum gelmedi, hastaneye gitmeli miyim ?
PapatiA Yagmurogul sureklı böyle geliyorsa git bazen suyu kendılerı patlatıyormuş ama düzensizse sabah gıt
Naazli Yagmurogul canım 5 dk 1 e düştüyse bekleme hemen git. Suyun gelicek diye bi şart yok. Doktor suyunu patlatır
Matmazel23 Yagmurogul bende 42 de doğurdum suyum gelmedi basit bir işlem onlar yapıyorlar hemen doğum oluyor zaten 5dk da bire düştüyse bekleme Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Biranne11 Su gelecek diye şart yok. Bazen açılma tam olur suyu son anda hastanede müdahaleyle patlatırlar. O yüzden Kasılmalar onı sık ve düzenliusiiyae hastaneye Gitmeniz gerekiyor. 5 dakikada 1 e düştüyse artık hastaneye gidin isterseniz