3babymom Ikram2020 çatı kemiklerim 6 aydan beri ağrıyor bu bir haftadır daha da fazlalaştı 38+3 olduk Perşembe sezeryan olucam
Oznurozdemir Ikram2020 bel ve sırt ağrısı hat safha da. Kasılmalar da artmaya başladı karnım sertleşip duruyor midem yanıyor 🤮Biraz da ishalim bu şekilde
Afra123 36+0 bugün biraz karnımda adet ağrısı gibi ağrı var umarım geçici ve normal biseydir. Doğum habercisi değildir
Ikram2020 Afra123 34 cü haftadan beri ara ara oluyor bende de korkmana gerek yok doktor diyor başı aşağıya indiği için baskı yapıyor normalmiş bu tür ağrılar tabi ki sen yine doktoruna muayene ol için rahat etsin 🌼
Afra123 ozgurum10 bende bilmiyorum ilk hamileliğim ve bu güne kadar hiç sancı vb biseyim olmadı.Bugun başlayınca biraz telaş yaptım. Bebeğimde gelişim geriliği var doktor zaten erken doğar 37 yi tamamlamaya çalışacagiz demişti onun stresinden daha da stres yapmaya başladım 🙄
Ikram2020 3babymom alalh yardımcımız olsun canım bende ağrı çekiyorum özellikle geceleri inşalalh sağ Salim alalım kucağımıza bebişlerimizi 🌼🌼
NazliKarapinar 39 haftadayim. Geceleri ayaklarim surekli agriyor ve yaniyor. Deli gibi uykum olmasina ragmen uyuyamiyorum bu yuzden. Cocuk agirlastigi icin kasik ve bel agrilarida var🙁 Allahim hepimizin yardimcisi olsun
Ikram2020 NazliKarapinar Aminn canım benimde aynı durum malesef sağa sola bile dönemiyorum ki sen bide 39 haftalıksın eminim daha da kısıtlanmıştır hareketlerin alalh yardımcımız olsun tüm annelerin 🌼
Ikram2020 Oznurozdemir bende de kabızlık sorunu oluyor ıkınamıyorusn da erken gelir diye kucağımıza aldığımızda unuturuz hepsini de işte biraz sabırlı olmak lazım 🌼🥰
Ikram2020 Hatihati sancı nefes almakta zorluk bende de oluyor ama kaşıntım yok doktora gittin mi kaşıntı için
ozgurum10 Afra123 hayırlısıyla hersey iyi olcak dualarımiz sizin ve sizin gibilerle insallah kalbini ferah tut onlar çok gucluler minicik nedenleriyle.o kadr zaman geçmis ucuna gelmisiz bunu da atlaticaz insallah
Ravzaemine123 Ikram2020 38+4 oglusum ters migde yanması ishal ve Ter basması oluyor iki gundur boynum tutuldu dönmez ise haftaya sezeryan günü verilecek Rabbım hepinizin yardımcı si olsun Bi ayazda dogurmayi nasip etsin
Afra123 Ikram2020 bugün neredeyse hiç olmadı cuma randevum var zaten orada da söylerim gerçi hafta da 2 kez nst ye gidiyorum olursa orada da çıkar ama. İnsan gün yaklaştıkça doğacak mi diye düşünmeden edemiyor 😊