mrsperaa Kuzular 2 buçuk yıllık evliyim bi kimyasal geçirdim bat 17 Eylül kimyasal gebelikteki yaşadığım gibi çok hafif hafif kaşık ağrım var acaba gebelik var mıdır çok heyecan ♥️💫
Gzmklncc mrsperaa test yapsan çıkmaz mı acaba bende merak ettim 🙈 haber ver bize hayırlı sonuçlar al inşallah
mrsperaa Gzmklncc haber veririm testte çıkar diye düşünüyorum ama o kadar cok test yaptım ki olumsuz görmek istemiyorum artık açıkçası
Gzmklncc mrsperaa anlıyorum seni bende öyleyim inşallah vardır sağlıklı olsunda hayırlısıyla güzel şeylerle gel 🥰