Arkadaşlar merhaba aranızda nst de sancısı çıkıp açılması olmayan varmı acaba 39+1 hamileyim doktorum 3 günde 1 kontrole çağırdı sancılarım var kendimde hissediyorum fakat açılmam yok hiç yürüyüş,hurma,ananas,adaçayı birçok şey denedim ama fayda etmedi beklemelimiyim sizce