Minik15 ![biz yasadım kızım 12 yasında suan
Ozamanlar devlet hastanesi illa ameliyat dedi peki düselmezse ne olcak hocam deyince yapacak bisey yok gelip gelip gidersin ömüe boyu dedi daha
Minik15 18 yasındayım dünyam basıma yıkıldı sonra dedim bu böyle olmicak bunu diyenden hayır gelmez ozamn ozeller cok pahalıydı hemen bi işe girip acil sigprtamı baslattım
Ozaman arastırdım herkez adanada ortapedia hastanesi var ama doktoru hatırlamıyoeum onu tavsiye etti
Gittik ilk ay çift bez kullandık fayda görmedik yeterince ayrık tutmadı
Sonra aparat kullandık hiç çıkmıyodu
Bi banyodan banyoya altınındegistirmeden degistirmeye falandı sanırım baya kullandık o aparatı biraz zor oldu ama cok sükür rabbıme düzeldi bir yasını bir ay geçti oyle yürüdü kızım
Zaten yürümeye baslayımca en son muaynesine gittik ozamanda yürüttü bacaklaeına falan baktı sanırım o oldu biraz uzun bi süreçti ama kalıcı bisey kalmadı allaha sükür genelde kız cocuklarında olurmus
Ama nedeni belli degil dogustan mu anne karnında olan biseymi yoksa dogumda çekiştiriyolar ayagınfqn tutupmsallıyolar ondan mı belli degildi]