gizemlianne12345 Özel hastanede yapılan ciğer geliştirici iğnelerden ek ücret alınıyor mu alınıyorsa ne kadar alınıyor acaba veya bu iğneyi reçete ile biz mi alıyoruz devlet veya özel de
kuzeymomsss gizemlianne12345 bende olmuştum ama 1 gece hastanede yatıp, nstye girmiştim 5 6 defa falan , serum takılmıştı ve ciğer geliştirici vurulmuştu. 1000 tl ödemiştik
Meleklerim00 gizemlianne12345 ben geçen hafta oldum kuzum özele gidiyorum bı gün yatış verdi 12 saat arayla oldum igneyi hepsi dahil 1040 lira ödedik hastaneye
Yagmursk Doktor bana eczaneden aldırmıştı iğneyi yaptırırken normal enjeksiyon parası verdik. İğne de o kadar pahalı değildi aldığımızda.
gizemlianne12345 Yagmursk ne kadara almıştınız acaba kaşıntıdan dolayı doktorum muayene çağırdı burdan okudum postlarda kaşıntı yüzünden çok kişi iğne vurulmuş eğer benimde öyle bi durumum olursa önden öğrenmek istiyorum
Yagmursk gizemlianne12345 fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama 100tl altıydı sanırım eşim almıştı ben hastanedeydim.
gizemlianne12345 Semaa12 hiç bişeymiş fiyatı ben istemsiz fiyat yüksek verirler sanıyordum ama şükür öyle değilmiş nereden vuruluyor acaba iğne
sahin17 Yagmursk bu ciğer geliştirici iğne yaptırılması şartmı acaba? 26.haftamdayım daha doktorumdan böyle bişey duymadım normalmi
gizemlianne12345 kuzeymomsss iğneyi o zaman size aldırmadılar kendileri direk vurdu aşırı çok istemişler sizden ya ama doğrusu şehirden şehire değişiyor
gizemlianne12345 Meleklerim00 çok teşekkürler benim bildim 12 saaten fazla olmadı lazım ama demeki her hastane aynı şeyi uygulamıyor inşallah etki etmiştir size ve bebeğinize
Sevda0234 gizemlianne12345 canım bende Ciğer geliştirici oldum erken dogum riskim vardı çünkü iki defa ikişer doz şeklinde oldum gündüz sağlık ocağında vurdum akşamda ozel hastanede vurdum cunku 12 saatte bur vurulmasi lazim normal iğne ücreti alıyorlar ekstra bir ücret almadılar benden
gizemlianne12345 Sevda0234 demeki yerden yere değişiyor bi kişi daha sadece iğneye para vermiş 2 kişi de 1000 Li fiyat vermiş ama onlar yatış yapmış normalde 2 gün sonrası yapılıyor diye biliyordum 2. Dozu ama demeki 12 saatmiş iyiki açmışım postu bu sayede öğrenmiş oldum çok teşekkürler 😍
kuzeymomsss gizemlianne12345 ama ben hastanede yatmıştım 1 gece nstye falan girmiştim hep serumlar iğneler yemek parası vs vs