6hafta 5 günlük hamileyim fakat kesem 1 hafta geride gözüküyor ama kalp atışlarımın doktor gayet güzel olduğunu söyledi.ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durmuştu şuan doktorum oksapar,progestan ve prolutan verdi ama lekelenmeler mevcut kesenin büyüme ihtimali var mı acaba? Bu durumu yaşayanlar oldu mu acaba?