Gulcann_ege Bugün 40 haftaya girdik. Kilosu önde gidiyor korkuyorum normal doğum olmaz diye. Baş çapı da 10cm e yakın. Tecrübeli olan varsa yardimci olabilir mi ?
yagmur_s Gulcann_ege baş çapı 10 cm mi. 35 falan olması gerekiyor 🤔 ben de 39+4 üm gelen giden yok 😭 kilo normal haftasında ama korkuyorum bende daha kalacak ve iyice kilo alacak diye
poncikella0707_ Gulcann_ege kaç kilo şuanda benim bebeğimde önde gidiyor 37+4 üm karın çevresi 40 hafta geldi baş çevresi 39 hafta p.tesi muayene olmuştum. Sizin bebiş kaç kg acaba ben de fazla beklemeden gelsin istiyorum. Doğuramazsam diye bende de korku var 🙄
Zehragniken Gulcann_ege Benim bebiş de inatçı çıktı kendi gelmek istemedi 41+2 de suni sanciyla doğurdum 12 gün önce. Bu senenin bebeleri çok nazlı çookk😝
Ceyolii Gulcann_ege valla hiç inanmayın bana da doktor 3800 gram iri bi bebek falan dedi 40 haftayı geçtin risklisin dedi kızım bir doğdu 3350 gram
Gulcann_ege Doktor öyle söyledi. Kilosu 3750 civarıydı 4 gün önce 😔 ay inşallah sorunsuz normal doğum yaparız
SareSumeyra yagmur_s çap diyor 10 cm olması normal. Çevresi ve çapı farklı şeyler. Çevreyi hesaplayınca 2pi.r formülünden 31.4 gibi bişey demek ki çevresi. Yanlışlık yok bence.
Gulcann_ege poncikella0707_ 4 gün önce 3750 civarıydı. Yarın tekrar gideceğim. Insallah çok kilo almamıştır
minikerdeminannesi poncikella0707_ benim bebeğiminde baş çevresi önde gidiyor normal doğar mı acaba onu düşünüyorum
poncikella0707_ Gulcann_ege p.tesiye kadar suyum filan gelmezse sancım kontrole gidicem p.tesi günü. Dr erken gel sabah 8 de dedi. Belki artık açılmam olursa suni sancı deniyeceğiz. Allahım hayırlısıyla hayırlı ve gönlümüzden geçen doğumu nasip etsin inşallah. Sağsalim kavuşalım bebişlerimize.
yagmur_s Gulcann_ege evet biraz öyle sanırım. Hala bende de tık yok bence 40 ı da geçecek şu önümüzdeki 3 günde de geleceğini sanmıyorum çünkü 🤷🏻♀️ sağlıkla gelsinler
Filizt An itibariyle benimde 40 hafta doldu ve hala gelen yok :/ çok sabırsızlanıyorum merak ediyorum. 2 gündür gece rüyama geliyor suyum geliyor doğuma gidiyorum ama gerçekte tık yok 😱