Nu_r Reflü için ilaç iste doktorundan, yürüyüş yap, dinlen. Kendini ve bebeğini strese sokma. Ben 36+0 zor hamilelik geçirmedim ama benimde reflü sorunum var doktorumdan ilaç istedim, lansör verdi rahatladım. Düşünmemeye çalış, az kaldı biraz daha dayanıcaz mecbur 😊