Gaye_zeliha Kizlar hamile kaldigimdan berri ya bebeğime bişey olacak korkusundayim ya da Allah korusun sağlıklı olmayacak diye korkuyorum ve hiç aklımdan çıkmıyor saçma sapan şeyler düşünüyorum sizde de var mı böyle bir şey
Gzmklncc Gaye_zeliha 3 kaybım var şuan düşünüyorum 4.de nasıl olurum bilmiyorum aşırı korkuyorum hamile değilim ama olurda koruyamazsam diye düşünüyorum rabbim hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah öyle düşünme sen bir sorun sıkıntı çıkmıyorsa kendini üzme ben pek çıkanlara inanmıyorum da 🥰
ilaydaaltann_ Gaye_zeliha Valla benim direk sma olma olasılığı var. Ama ben Rabbime dua ediyorum içini ferah tut yani rabbim korur küçük meleklerimizi 🙂
Ebuli3454 Gaye_zeliha İlk gebeliğimde oldu ikili test yaptırdım dawn sendromlu olabilir dediler çok üzülüp ağlamıştım hep onun korkusuyla yaşadım renkli ultrasonda bütün değerleri normal çıkmıştı biraz rahatlamıştım. Ama ikinci bebeğimde sadece renkli çekildim tarama testi yaptırmadım aynı sorunları yaşamamak için. Burda okuduğuma göre bu tarz düşünceler okb hastalığı nedeniyle oluyormuş kaygı duyma
Hdy1344 Kötü şeyler düşünme ki, kötü şeyler olmasın allah korusun iyi şeyler düşün şeytanın vesvelesidit o dua oku içinden canım☺️
Gaye_zeliha Hdy1344 valla sürekli okuyorum hamilelegimi öğrendiğim günden berri her konuda stres içindeyim tekim eşim gece çalısıyor gündüz uyuyor sinir stresten olucem her gün saatlerce ağlıyorum
Gaye_zeliha Gzmklncc rabbim en kısa zamanda nasip etsin her merhametli kadına bakabilecek kadına bu annelik duygusunu yaşatsın inşallah
Hdy1344 Gaye_zeliha Yanlış yapıyosun ama içini ferah tut karındaki bebrği düşün 🥰 kaç haftalıksın peki?
Gzmklncc Gaye_zeliha İsteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰 bana çok dua et olur mu hamilelerin duası kabul olurmuş 🥹❤️
_mmmmellek Gaye_zeliha kaç haftalık bebeğiniz bende sürekli olarak öyle saçma düşüncelere kapıyorum ya hastanaye gidipde çocuğumun kalbi durmuş görsem die çok korkyorum🥺🥺🥺🥺
Gaye_zeliha Gzmklncc herzaman herzaman herkese ediyorum benimde 4 sene olmadı rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasin
ilaydaaltann_ Gaye_zeliha Eşime sma testi yapmışlardı. Taşıyıcı şüpeli olarak çıktı. Benim kan sonucumu bekliyoruz şimdi o sonuç da 2-3 ay sonra çıkarmış.