Kızlar ben de eşimde kısayız, ben 155, eşim 175. ilk bebeğim de 47 cm doğdu, şuanda yaşıtlarından kısa, persentilmtablosuna göre de sınırın hemen altında, doktoru genetik dedi. Ben çok takmıyorum ama acaba bir yiyecel bir ilaç vs var mıdır, bari şimdiki bebeğim biraz uzun olsun uzun doğsun, doktorum sen çok kısasın ne de yesen değiştiremezsin vs dedi, muhtemelen haklı da, ama yine de bir öneriniz varsa dinlemek istiyorum, bu arada oğlum 1 yaşında ve 70 cm halen 3-4 aydır aynı boyu.