Fatma0715 Salime_Deniz12 erkek canım bence de benimde ultrason görüntülerim böyleydi doktorum büyük ihtimal kız dedi sonra bir baktık ki erkekkk 😂
karanel Salime_Deniz12 sadece duruşundan tahmin ediyorum canım yine en iyisini doktorun söyler tabi benimki sadece tahmin 😊
karanel Minik1Civciv öyle mi geçmiş olsun Allah bunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Benimde ilk bebeğim düşük oldu 1 sene sonra aynı zamanda hamile kaldım ve sağlıkla kucağıma aldım çok şükür.
Baltopu2 karanel kız olsaydı iyiydi 😂tanı önce sağlık ama bir oğlum var iki meyveyi de tatmak istiyorum 😍11+2 yüz doktorda erkek gibi dedi kaldı öyle bakalım