Kızlar 29 haftalık olduk ve dün aşırı bel ağrısı karın ağrısı ishal birlikte yaşadım yürürken kasıklarda ağrı vardı ve dayanamayıp doktora gittim rahim ağzı uzunluğuna bakıldı ultrason ve nst ile kontrol yapıldı nst sancı çıkmadı serum verdiler ve eve geldim ishal devam ediyor bel ağrım çok var karnımın aşağıda olduğunu hissediyorum ve bebeğin bütün hereketleri baya aşağıdan hissediyorum ağrıca çok az idrarda enfeksiyon varmış ilaç başlattı düşünceleriniz neler korkuyorum ya erken doğum olursa 🥺