Ben de sizin gibi çok sıkıntılı bir hamilelik geçirdiğim için 37 olur olmaz alınsın istiyordum. Yenidoğan’ın geçici takipnesi dedikleri normal gelişen bebeklerde solunum sıkıntısı durumu olabilirmiş, 38buçukta risk azalırmış. Ben de küveze girmesini hiç istemediğim için biraz daha sabrettim 38+2de alındı bebeğim. Çok şükür bir sıkıntımız da olmadı. Size de 1 haftacık daha sabretmenizi öneririm 😇