Anneyimmm34 nst de önemli olan reaktivite. Kalp atış hızı da evet önemli ama doktorlar daha çok harekete bakıyor. Örnek veriyorum uyuyor ise bebeğin şu an şiddeti daha yavaş olacak ama hızı normal olacak. Ama uyanıksa hareketli ise şiddeti yüksek olacak ama yine hızı aynı olacak. Zaten hemşire asistan vs bile yorum yapar buna. Bebeğin hareketli mi şu an? Uykuda ise doktor beğenmeyip tekrar isteyebilir ama bu sorun olduğu anlamına gelmez. Dediğim gibi reaktivite önemli olan. Yani kağıtta baya dalga görmen lazım inişli çıkışlı.