Sulle_1204 özel hastaneye gidiyorum, doktorum çok tecrübeli, özele gitmeme rağmen nerdeyse sürekli normal doğum yaptiriyor, cok tecrubeli bir doktor surekli şükrediyorum iyiki bizim burdaki özel hastaneye geldi diye. Ultrason aleti de iyiydi. Ve ultrasona girdigimde bebegim oynamisti ayaklarinin arasi falan acikti haraket etmisti, bence doktorum gordu ama söylemedi boşu boşuna simdi belki degisir falan. Kiz organi ve erkek organi benziyormus ya ilk zamanlar. O yüzden söylememis olabilir. Bu sefer söyler bence bakalim günler gecmek bilmiyor kontrole kadar 🙄😊