EsraakanY
Kızlar 12 haftalık hamileyim. Düşük tehlikesi kanama şu bu hepsini atlattık çok şükür. Ama benim o olaylardan beri böyle hep kafamda düşünceler. Doğumum mecburi sezeryan olacak. Onu düşünüyorum. Tarama testlerini düşünüyorum. Ya yetişemezsem evladıma diye düşünüyorum. Ya iyi anne olamazsam. Ya yine düşük tehlikem olursa diye düşünüyorum. Aklınıza gelemeyecek bir sürü şey. Kendimi mutsuz hissediyorum sürekli. Zihinsel engelliler sınıf öğretmeniyim. Çalıştığım ortamda beni etkiliyor olabilir bir nevi. Siz böyle tuhaf hisler hissettiniz mi?