Bayanlar 34 haftaligim oturup kalkamıyorum kasıklarıma ağrı giriyor sağa sola yatınca karnım taş gibi oluyor özellikle yön degistirdigim zaman sanki içimde biseyler kopuyormuscasina ağrı var basende karnımın içi açıyor sanki içerde savaş var gibi biseyler batıyor kesiliyor kopuyor gibi hissediyorum kendimi artık nasıl ifade ederim bilmiyorum valahi bebeğime viseyler oluyor diye korkuyorum bide evde klozet. Yok tuvalarte otururken karnımı sıkışmış hissediyorum çözümleriniz var mı aceba