e_k Selam kizlar ben dış gebelik geçirdiğim icin sol tüpüm alınması gerekiyordu tek tüplü hamile kalan var mı?
Sefanur050820 e_k bundan 4 sene önce kistten dolayı sol yumurtalığım ve sol tüpüm alındı çok şükğr evliliğimin 5. Ayı hamile olduğumu öğrendim hiç korkmayın stres daha çok engelliyor bebiş olmasını rabbim en güzelini en güzel zmn da nasip ediyor 🙏
muallimehanimmom5 e_k 11 yaşında tümör sebebi ile yumurtalığımın biri alındı Tek yumurtalık ile ikinci bebeğime hamileyim şükürler olsun asla engel değil içiniz rahat olsun 🥰
Duygucancan e_k bende dış gebelik geçirdim sağ tüpümden ilaçla tedavi oldum doktor artık o tüpten sana hayır gelmez dedi sonra rahim filmi cektirdim sol tüpüm kapalı sağ tüpüm acık cıktı sag tüpümden hamile kaldım suan 18+5 olduk