Birden fazla yumurtanız olgunlastysa ondan iğne vermeyi uygun gormemsitir büyük ihtimalle. Çünkü aslında çoğul gebelik pek de sağlıklı bir gebelik sayılmıyor doktorlara göre. Asıl marifet doktorun tekil gebelik saglamasymis dye bir makale okumustum. Çoğul gebelik de riskler daha fazla oluyor. Hem bebek açısından hem anne açısından. Bunu baz aldığını düşünüyorum.