Birmeleginannesi32 benimde rahmim tersti aynen ilk muayenem vajinal olmuştu. Ama ikinci muayenemde normale dönmüştü. Doktorda söylemişti zaten rahim büyüdükçe normal şekle dönecek hiçbir sorun yaşamazsın demişti ki öyle de oldu. Normal doğumunetkileyeceği konusunda hiçbişi demedi doktorum ben sezeryan istediğim için belkide hiç açılmadı bu konu