bsra-25 bir_pasa_annesi her anın bir kıymeti var illaki 😌 biz şimdi bebisler doğsun biran önce kucaklarimiza alalım diye geçsin istiyoruz. Ama eminim ki bu dönemi de özleriz 😌
bsra-25 bir_pasa_annesi evet 😃 bazen böyle günde çok az hissediyorum içimi korku sarıyor. Bütün gün Ekim karnımda dolanıyorum 😃😃
bir_pasa_annesi bsra-25 ay bende ya hemen surin şeyler yiyip yatiyirun gümbür gümbür geliyor o zaman 😆 aferin oğlum sana diyorum