06nurrrr hahahah kız yok ya hamilelik güzel olduğu kadar da sürekli endişe veren bir duygu 😌 her an her şey için endişe ediyorum. Geçen bir yazı paylaşmıştı biri hamileikte sırt üstü yatmak sakıncalı diye gece yatıyorum bazen uyku esnasında düz dönüyorum sabah bir korkuyla kalkıyorum birşey oldu mu diye sonra gün boyu hareket etsin diye bekliyorum 😃 sanırım tüm 40 haftam böyle gececek