alonee Kızlar 26 güb oldu doğum yapalı. Ağrılarım acılarım geçmişti ama son bir haftadır acı hissediyorum dikişimde ve tam üst kısmında. Aynayla bakayım dedim sarı kabuğumsu bişeyler dökülmüş gibi. Onlar ne iltihap mı kaptı acaba ?