Zelis54 ben de 2 kez kan uyusmazligi iğnesi vuruldum acil kadın doğumdan giris yaptım doktorum oyle söyledi ilk kan aldılar 2 3 saat sonra sonucu çıktı sonrasında yatış yapmis gibi gösterdiler devlet karşılaması için iğneyi sonra 2 saat sonra onay geldi ilaca ve iğnesi vuruldum hemen çıktım eger sizin için de uygunsa devlette ucretsiz yapılıyor deneyin derim hic bir ücret ve uğraştrici bir durumu yok